Osoba - Tomasz Stemborowski
Stanowisko / funkcja
Stanowiska podległe
- Z-ca Dyrektora ds. opieki zdrowotnej
- Główny Księgowy
- Specjalista ds. organizacyjno - kadrowych i rozliczeń z NFZ
- Pielęgniarka koordynująca
Podległe komórki organizacyjne
- Gabinet Rehabilitacji Medycznej
- Gabinet Medycyny Szkolnej w Szkole Podstawowej
- Gabinet Medycyny Szkolnej w Zespole Szkół Średnich
- Szkolny Gabinet Stomatologiczny w Szkole Podstawowej
- Poradnia Lekarzy Podstawowej Opieki Zdrowotnej
- Poradnia Ginekologiczno - Położnicza
- Poradnia Stomatologiczna
- Obsługa techniczno - gospodarcza
ZADANIA DYREKTORA:
1. Do zadań Dyrektora Przychodni należy w szczególności:
-
podejmowanie decyzji wynikających ze stosunku pracy, w tym: zatrudnianie, awansowanie, nagradzanie, karanie, rozwiązywanie stosunku pracy,
-
rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy swoimi pracownikami ,
-
zapewnienie planowej i zorganizowanej pracy komórek organizacyjnych Przychodni,
-
wyznaczanie zadań dla zespołów lub poszczególnych pracowników,
-
analiza poziomu kwalifikacji pracowników,
-
analiza racjonalności stanu i struktury zatrudnienia,
-
realizacja zaleceń pokontrolnych,
-
rozpatrywanie skarg i wniosków,
-
dbanie o właściwą atmosferę w pracy,
-
zapewnienie racjonalnego wykorzystania czasu pracy oraz sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem dyscypliny podległych pracowników,
-
organizowanie i kierowanie pracą podległych pracowników.
2. Dyrektor ponosi odpowiedzialność za całokształt działalności Przychodni, a w szczególności za:
-
organizację i zarządzanie Przychodnią,
-
poziom działalności leczniczo – profilaktycznej Przychodni,
-
sprawne funkcjonowanie podległych komórek organizacyjnych,
-
dyscyplinę pracy, przestrzeganie regulaminu pracy, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, obrony cywilnej.
3. Dyrektor wykonuje swoje zadania przy pomocy podległych pracowników zatrudnionych w poszczególnych komórkach organizacyjnych.
|