W SP ZOZ Przychodni Zdrowia w Połańcu prowadzone są następujące ewidencje, rejestry i wykazy prowadzone zarówno w postaci papierowej jak i elektronicznej:
Stanowiska administracyjne:
- Rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Rejestr pacjentów, którzy złożyli deklarację wyboru do lekarza i /lub położnej podstawowej opieki zdrowotnej
- Rejestr pacjentów, którzy dokonali rezygnacji ze świadczeń lekarza i /lub położnej podstawowej opieki zdrowotnej
- Rejestr zasiłków chorobowych i opiekuńczych
- Ewidencja delegacji służbowych
- Rejestr pieczęci
- Ewidencja urlopowa
- Ewidencja czasu pracy
- Rejestr wypadków
- Rejestr zarządzeń Dyrektora SP ZOZ
- Rejestr wyjść służbowych i prywatnych
- Książka skarg i wniosków
- Ewidencja wydanych zaświadczeń
Stanowiska medyczne:
- Rejestr dziennej ewidencji przyjętych pacjentów w Podstawowej Opiece Zdrowotnej, w Poradni Ginekologiczno-Położniczej, Poradni Stomatologicznej oraz Gabinecie Fizjoterapii
- Rejestr osób oczekujących na udzielenie świadczeń w Poradni Ginekologiczno-Położniczej, Poradni Stomatologicznej oraz Gabinecie Fizjoterapii
- Rejestr udzielonych świadczeń w Gabinecie Zabiegowym
- Rejestr noworodków i udzielonych patronaży
- Ewidencja osób korzystających ze świadczeń - historie chorób poszczególnych pacjentów wraz z innymi dokumentami (ze względu na tajemnicę lekarską i ochronę danych osobowych nie udziela się informacji o nazwiskach, rodzaju i zakresie udzielanych świadczeń)
- Rejestr wydanych historii choroby upoważnionym do tego celu podmiotom (sądy, policja, prokuratura, towarzystwa ubezpieczeniowe i komisje lekarskie ds.rent)
- Ewidencja wytworzonych i przekazanych do utylizacji skażonych materiałów medycznych
|