Osoba |
Krystyna Bokwa |
Stanowisko / funkcja |
Pielęgniarka Koordynująca |
Województwo |
świętokrzyskie |
Powiat |
staszowski |
Gmina |
Połaniec (gmina miejsko-wiejska) |
Miejscowość |
Połaniec |
Ulica |
Ulica RUSZCZAŃSKA |
Numer domu |
3 |
Godziny pracy : 08:00 - 15:35 lub 10:25 - 18:00
Do obowiązków pielęgniarki koordynującej należy :
1) organizowanie pracy personelu średniego i niższego poprzez:
· koordynowanie i nadzorowanie pracy średniego i niższego personelu,
· współdziałanie z Dyrektorem Przychodni w zakresie ustalania struktury organizacyjnej, podziału zadań oraz właściwego wyposażenia stanowisk pracy w sprzęt i aparaturę medyczną ,
· kierowanie poszczególnych osób na określone stanowiska stosownie do posiadanych kwalifikacji, stażu pracy, nabytych umiejętności ,
· zapewnienie należytego poziomu opieki pielęgniarskiej w SP ZOZ Przychodnia Zdrowia w Połańcu,
· zapewnienie właściwego wyposażenia stanowisk pracy pielęgniarskiej w sprzęt i aparaturę oraz materiały opatrunkowe i leki,
· ustalanie godzin pracy personelu,
· wyznaczanie zastępstw na czas urlopów i w razie choroby,
· przedkładanie Dyrektorowi Przychodni wniosków w sprawie obsady poszczególnych stanowisk, przesunięć, awansów, przyznawania nagród i wymierzania kar,
· opracowanie projektu planu pracy planu urlopów personelu średniego i niższego oraz przedstawianie tych planów Dyrektorowi do zatwierdzenia,
2) kontrola , instruktaż i nadzór nad pracą średniego i niższego personelu a w szczególności :
· kontrola terminowości wykonywanej pracy,
· kontrola właściwego stosunku do osób korzystających ze świadczeń,
· kontrola dokumentacji i sprawozdawczości prowadzonej przez średni personel,
· nadzór nad prowadzeniem obowiązujących kartotek i kontrola pracy rejestratorek co do sposobu załatwiania zgłoszeń i techniki pracy,
· kontrola przestrzegania przez średni i niższy personel przepisów BHP. Organizowanie szkolenia personelu średniego niższego zwłaszcza w zakresie działalności zapobiegawczej i zadań sanitarno-oświatowych,
· ustalanie standardów jakościowych kwalifikacji i jakości pracy personelu średniego i niższego,
· zarządzanie, kierowanie i organizowanie pracy podległego personelu,
· ustalanie planów szkolenia personelu pielęgniarskiego i położnych,
· współuczestnictwo w planowaniu zadań Przychodni, ustalaniu zasad wynagrodzenia,
· współudział w organizowaniu adaptacji zawodowej dla pielęgniarek i położnych,
· organizowanie praktyk i staży pielęgniarskich,
· prowadzenie odpraw,
· analizowanie i ocenianie jakości pracy średniego i niższego personelu medycznego,
· rozpatrywanie skarg i wniosków związanych z jakością pracy personelu pielęgniarskiego,
· podejmowanie działań zmniejszających koszty leczenia,
· współpraca z zewnętrznymi podmiotami w sprawach dotyczących personelu pielęgniarskiego,
· organizuje, dokonuje kontroli i ocenia pracę komórek działalności podstawowej,
· odpowiada za stan i jakość świadczeń medycznych,
· nadzór nad kształceniem osób wykonujących zawody medyczne,
· nadzór nad księgozbiorem fachowym oraz dokumentacją lekarską,
· kontrola gospodarki lekami i artykułami medycznymi,
· organizuje przepływ informacji medycznej,
· nadzoruje stan sanitarno – epidemiologiczny komórek działalności podstawowej,
|