spzoz.bip.umig.polaniec.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 SP ZOZ - Przychodnia Zdrowia w Połańcu 
Dyrektor strona główna 
Dyrektor
 

Osoba - Tomasz Stemborowski

Stanowisko / funkcja

  • Dyrektor

Stanowiska podległe

  • Z-ca Dyrektora ds. opieki zdrowotnej
  • Główny Księgowy
  • Specjalista ds. organizacyjno - kadrowych i rozliczeń z NFZ
  • Pielęgniarka koordynująca

Podległe komórki organizacyjne

  • Gabinet Rehabilitacji Medycznej
  • Gabinet Medycyny Szkolnej w Szkole Podstawowej
  • Gabinet Medycyny Szkolnej w Zespole Szkół Średnich
  • Szkolny Gabinet Stomatologiczny w Szkole Podstawowej
  • Poradnia Lekarzy Podstawowej Opieki Zdrowotnej
  • Poradnia Ginekologiczno - Położnicza
  • Poradnia Stomatologiczna
  • Obsługa techniczno - gospodarcza 

 

ZADANIA DYREKTORA:

1. Do zadań Dyrektora Przychodni  należy w szczególności:

  • podejmowanie decyzji wynikających ze stosunku pracy, w tym: zatrudnianie, awansowanie,    nagradzanie, karanie, rozwiązywanie stosunku pracy,
  • rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy swoimi pracownikami ,
  • zapewnienie planowej i zorganizowanej pracy  komórek organizacyjnych Przychodni,
  • wyznaczanie zadań dla zespołów lub poszczególnych pracowników,
  • analiza poziomu kwalifikacji pracowników,
  • analiza racjonalności stanu i struktury zatrudnienia,
  • realizacja zaleceń pokontrolnych,
  • rozpatrywanie skarg i wniosków,
  • dbanie o właściwą atmosferę w pracy,
  • zapewnienie racjonalnego wykorzystania czasu pracy oraz sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem dyscypliny podległych pracowników,
  • organizowanie i kierowanie pracą podległych pracowników.

2. Dyrektor ponosi odpowiedzialność za całokształt działalności Przychodni, a w szczególności za:

  • organizację i zarządzanie Przychodnią,
  • poziom działalności leczniczo – profilaktycznej Przychodni,
  • sprawne funkcjonowanie podległych komórek organizacyjnych,
  • dyscyplinę pracy, przestrzeganie regulaminu pracy, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, obrony cywilnej.

3. Dyrektor wykonuje swoje zadania przy pomocy podległych pracowników  zatrudnionych w poszczególnych komórkach organizacyjnych.

 

 

 
Obowiązuje od: 2018-09-01   Informację zaktualizowano 2018-09-28 15:05:44, wprowadzający: Joanna Mikina, autor: Burmistrz - Jacek Tarnowski
  Biuletyn Informacji Publicznej - spzoz.bip.umig.polaniec.pl